نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت

 

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت

هدف تمامی خریداران درب های ضد سرقت در وهله اول امنیت درب ضد سرقت است.

شرکت های سازنده تلاش می کنند درب های ضد سرقتی بسازند که درحین داشتن امنیت فوق العاده بالاتری نسبت به درب های معمولی دارای ظاهری زیبا و همچنین متنوع و کاربردی باشند، اما برای خرید درب ضد سرقت با استانداردهای روز جهانی باید به چند نکته توجه نمود تا درب ضد سرقت خریداری شده واقعا درب ضد سرقت باشد و نه طرحی از آن!

 

در زیر به این نکات اشاره می کنیم:

۱-ضخامت و جنس چهار چوب درب ضد سرقت:

در هنگام خرید چهارچوب درب ضد سرقت که اولین مرحله از خرید درب های ضد سرقت به شمار میرود باید بسیار دقت نمود زیرا در صورتیکه جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلات زیادی در هنگام نصب لنگه درب ضد سرقت و همچنین در هنگام استفاده میشود. جنس چهار چوب درب ضد سرقت باید از فلزی با آلیاژ خوب باشد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت مقطعی و جزئی نباشد و جوش به صورت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد و همچنین بهتر است نوع جوش از جوش co2 باشد.
۲-لولای درب ضد سرقت:

درب ضد سرقت به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی بیش از دو لولا نصب شود که باید به این نکته هم در هنگام خرید دقت نمود همچنین استفاده از لولاهای بلبرینگ دار بسیار بهتر میباشد.
۳-جنس رویه یا لایه بیرونی درب ضد سرقت:

درست است که رویه بیشتر به سلیقه ی اقراد بستکی دارد اما یک نکته بسیار حائز اهمیت است که جنس رویه باید با محلی که قرار است درب ضد سرقت در آن نصب شود همخوانی داشته باشد به طور مثال جنس رویه اگر از MDF باشد دارای براقیت بیشتری نسبت به رویه ای از جنس pvc میباشد اما اگر محل مورد نظر افتاب خور باشد و یا رفت و امد وسایل زیاد باشد استفاده از رویه MDF اشتباه است زیرا دارای مقاوت کمتری در مقابل افتاب بوده و ضد خش نمی باشد.
۴-ابزار یراق:

ابزار یراق استفاده شده در درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد و باید به آنها دقت نمود دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه باشد که در جهان رتبه اول رعایت استاندارد های جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیر ممکن است.جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مزغوب باشد نه متفرقه.
۵-در صورتیکه در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب نمایید احتیاج به امنیت بالاتری دارین میتوانین از وسایل امنیتی جانبی که بر روی این درب ها نصب میشوند استفاده نموده و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید.
۶-و در پایان توجه به این امر ضروری است که در میان دو رویه درب ضد سرقت ورق فولادی به کار رفته باشد و تهی از ورق نباشد و یا حتی با هرچیز دیگری جز ورق پر نشده باشد زیرا که در صورت رعایت نمودن تمام نکات ورق در میان دو رویه اصلی ترین رکن ضد سرقت بودن درب های ضد سرقت است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رمان سکسی